miercuri, 21 decembrie 2011

Caminul de batrani

Caminul de batrani este fotoreportajul ales de mine pentru o evaluare finala a unui curs foto facut prin toamna acestui an.
La aceasta categorie eu am facut un numar de 3 fotoreportaje, l-am ales pe acesta pentru ca mi-au fost foarte dragi si simpatici acesti batranei.

Image Hosted by ImageShack.us
Domnul Stan in "atelierul" lui.

Image Hosted by ImageShack.us
Pe domnul Stan uneori il asista si domnul Trif.

Image Hosted by ImageShack.us
O doamna a tinut neaparat sa-mi arate paharele si gablonturile confectionate de ea tot aici in "atelier".

Image Hosted by ImageShack.us
In camera ei o alta doamna croseta o pereche de ciorapi pentru la iarna.

Image Hosted by ImageShack.us
In camera de jocuri, am asistat la o partida de table.

Image Hosted by ImageShack.us
Cea mai varstnica persoana din camin este aceasta doamna. (90 si ceva de ani)

Image Hosted by ImageShack.us
Colega de camera a doamnei de (90 si ceva de ani) are o pasiune pentru goblenuri.

Image Hosted by ImageShack.us
Domnul Stan a jucat mai multe partide de carti cu doamna ce mi-a aratat paharele si gablonturile confectionate de ea. (in camera doamnei)

Image Hosted by ImageShack.us
La sfarsit am asistat si la o partida de sah.


*Pozele au fost facute in orasul Orastie, intr-un camin de batrani situat la etajul 2 al unui fost internat de liceu. Dupa cateva saptamani a fost deschis un complex de servicii pentru varstnici unde cred si sper sa se fi mutat toti acesti batranei deosebiti.

Un comentariu:

Ralu spunea...

Viitorul nostru