marți, 18 decembrie 2012

Ziua Fotografiei de Stradă 2012 – Expoziţie de fotografie 30 sept – 15 oct














Din punct de vedere fotografic anul 2012 a fost un an neaşteptat de plin pentru mine. Multe poze mi-au fost furate, cu câteva am participat la diverse concursuri cu juriu la care am câştigat premii fără să cer like-uri, am fost invitat să particip şi am participat la o expoziţie internaţională, am făcut poze şi la câteva evenimente, mi s-a stricat şi aparatul de fotografiat (semn că ar fi trebuit să mă las naiba de pozat), mi-am cumpărat un alt aparat foto, între timp l-am reparat şi pe cel stricat, m-am apucat/renunţat şi reapucat de nu ştiu câte proiecte foto şi am început să experimentez din nou fotografia pe film.
Când credeam că nu o să se mai întâmple nimic în 2012 am primit invitaţia de la fotograful profesor Daniel Bălţat din Sibiu de a participa la o expoziţie colectivă de fotografie cu ocazia "Zilei fotografiei de stradă" în România.

*p.s: Am participat cu 4 poze iar poza de pe afiş îi făcută de mine în faţa aprozarului din centrul Orăştiei.      

Niciun comentariu: